Bestellen & Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen bij Living Lovely van minimaal € 50,- worden gratis thuisbezorgd in heel Nederland. Bij bestellingen onder € 50,- rekenen we €5,42 verzendkosten. Voor producten die tussen de 20 en 30KG wegen is er een speciaal tarief van €7,17 in Nederland.

Let op: Voor sommige producten zoals Lamelio geldt een ander tarief ivm ongebruikelijke afmetingen.

Merken met een bijzonder tarief:

  • Verzendkosten voor Lamelio-producten:
    Bij bestellingen van Lamelio-producten geldt een toeslag van €45 euro voor bestellingen onder de waarde van €363,00 euro. Bij bestellingen met een waarde van €363,00 euro of meer is de verzending gratis. Deze toeslag is van toepassing vanwege de afwijkende omvang van Lamelio-producten.
  • Verzendkosten voor Gusta, Oxious, Leeff, Sagaform, Senza & Original Home:
    Voor de merken Gusta, Oxious, Leeff, Sagaform, Senza & Original Home gelden afwijkende verzendkosten. Bij bestellingen boven de €100 EURO naar Nederland en België zijn de verzendkosten gratis. Voor bestellingen onder de €100 EURO gelden de volgende verzendkosten: €6,95 EURO voor adressen in Nederland en €7,95 EURO voor adressen in België.

Afhalen van uw bestelling in Rijsenhout is mogelijk maar na het maken van een afspraak. Dit kan via het contactformulier of via de email (info@livinglovely.nl). De kosten voor afhalen van uw bestelling is altijd gratis!

Verzenden jullie naar het buitenland?

Wij leveren in heel continentaal Europa. Neem contact met ons op voor verdere vragen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maken wij gebruik van twee soorten bezorgdiensten:

Kleine artikelen: pakketdienst (DPD)

Kleinere artikelen zoals lampen, accessoires of plaids versturen wij met de pakketdienst. Het verzenden van de artikelen laten wij verzorgen door BoekuwZending (regio Randstad) of PostNL (buiten de Randstad). 

Op de avond van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen en vaak is het verwachte levertijdstip al aangegeven.

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 1500 Pickup Parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat de chauffeur bij je thuis achterlaat, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Grote artikelen: op afspraak door onze transporteur

Grotere artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, worden door onze gespecialiseerde transporteur bij je thuisbezorgd. Wanneer je bestelling klaar staat nemen wij contact met u op zodat we een bezorgdatum kunnen kiezen. Op de avond vóór de gekozen bezorgdatum ontvang je een tijdvak van maximaal 3 uur zodat je weet hoe laat je de bezorging kunt verwachten.

De transporteur bezorgt op maandag t/m zaterdag (alleen overdag).

De bestelling wordt bezorgd tot aan de voordeur van het afleveradres, op de begane grond. Woon je op een etage / bovenwoning? Dan bezorgen we alleen bij jouw voordeur als deze goed bereikbaar is met een lift én het bestelde artikel in de lift past.

Artikelen worden niet uitgepakt of gemonteerd. Heb je aanvullende wensen voor de bezorging? Neem dan vooraf even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Tip: Bij het afronden van je bestelling kun je een alternatief afleveradres opgeven. Zo kun je het pakket bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen.

Ik woon op één van de Waddeneilanden. Kan ik een bestelling plaatsen?

Natuurlijk ben je van harte welkom om je bestelling bij ons te plaatsen tegen dezelfde voorwaarden. Houd er wel rekening mee dat de levertijd in de meeste gevallen iets langer zal zijn, omdat we de bezorging op de Waddeneilanden moeten uitbesteden aan een speciale vervoerder.

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen.

Als je van deze dienst gebruik wilt maken, neem dan contact op met ons op na het plaatsen van jouw bestelling. Graag ontvangen we (een indicatie van) de gewenste leverdatum.

Kan ik zakelijk of als bedrijf bestellen?

Natuurlijk kan dat. Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Retourneren

Is een product niet zoals verwacht?

We proberen zo duidelijk mogelijk een artikel te omschrijven en te fotograferen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel of bestelling om wat voor reden dan ook niet aan uw verwachtingen voldoen, dan mag u het artikel binnen 30 dagen na ontvangst terugzenden.

Bij het retour zenden of ruilen, stuurt u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een e-mail naar info@livinglovely.nl met vermelding van factuurnummer en de reden van retour zenden.

Vermeld het bank- of gironummer waarop wij het verschuldigde bedrag kunnen overmaken. Zodra het pakket binnen is, storten wij het orderbedrag op uw bankrekening retour. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Het kan tot 10 weekdagen duren voordat het verschuldigde bedrag op uw rekening staat. Wij proberen dit natuurlijk zo snel mogelijk in orde te maken. 

Geretourneerde artikelen mogen niet beschadigd, gebruikt of incompleet zijn en dienen in de oorspronkelijke verpakkingen retour gezonden te worden. Wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen. Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Wat is het retouradres

De geretourneerde producten moeten het volgende adres bevatten:

Living Lovely - Aalsmeerderweg 802, 1435 ET Rijsenhout

Voor wie zijn de kosten?

De kosten voor de retourzending zijn voor de consument, dit omwille van duurzaamheid en milieubewustheid.

Het introduceren van een vergoeding voor retourzendingen moedigt doorgaans bedachtzaam koopgedrag aan en vermindert onnodige retourzendingen. Zo hopen wij dat klanten zorgvuldiger nadenken over hun aankopen, wat uiteindelijk leidt tot minder retourzendingen.

Retourzendingen resulteren vaak in extra transport, verpakkingsmateriaal en energieverbruik, wat allemaal bijdraagt aan de ecologische voetafdruk van een product.

Wereldse producten

Onze producten komen vanuit alle windstreken. Van Azië tot Amerika.

Altijd de goedkoopste

Heeft u een product ergens anders gezien? Meldt het en krijg 5% korting op uw bestelling!

Shop veilig

Bij ons winkelt u veilig en volgens de Europese wetgeving

Climate Conscious

Onze webshop is erkend als een Climate Conscious bedrijf

Is uw vraag niet beantwoord? Neem contact met ons op!

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.